Arkadaslar kızım 42 günlük bugün göz muayenesi oldu ve doktor sol gözünün arkasında 3 4 leke gördüm bir daha bakayim dedi ama bu bir sorun mu yada olabilir mi tam bir sey demedi hic boyle bir şey yaşayan yada duyan var mi acaba nedir ailede hic göz sıkıntısı olan yok