Kızlar bebeklerinizde varmı böyle bir durum yani mesela emerken dili titriyor ara ara yoruldugundandor diyorum.Gun içindedir bakıyorum sabit değil sürekli sallaniyo gibi böyle mi bunun normali acaba anlamadım 🤔 Onun dışında gelisimimiz gayet iyi şükür