SerenSabuncu benm kızım 4,5 aylık son 2 ayde yanakları kıpkırmızı ve kaşıyor. Bu arada almanyada yaşıyoruz. 4-5 kez götürdüm dr a kesinlikle yediklerinle alakalı değil diyo. Tr de bi dr a gönderdim fotosunu o da atopik dermatit dedi🤷🏼♀️ Sonra yine kendi dr umuza gittik bu sefer Linola kortizonlu krem verdi 1 kere sürdüm geçti çok şükür artık yok. Cildi çok kuru arada kızarıyor ama Linolanın nemlendiricisini sürüyorum iyi geliyor