sevgiii Merhaba, 7 ay 1 günlük bebeğim 10 gündür kaşık mama ve ek gıda yemekleri reddediyor biberon ile besleniyor ve artık biberon mamasını da ılık değil soğuk içmeye başladı .beslenmeden çok zorluk çekiyoruz .bizim gibi olanlar var mı nasıl besliyorsunuz ? Not: anne sütü ile beslenmeyen bir bebek anne sütüne alerjisi var
5076004246 sevgiii benim bebegiminde 8 ayı biticek alt iki dişi çıktı rahat çıktı ama üstler cikicak galiba bzii zorluyor çocuğumda uyku düzeni iştahsızlık huzursuzluk ishalve kulak agrisi vardı ve bugünde ateş çıktı rabbim yardımcımız olsun 😞