iklim kafam çok karışık. 9 aylik kizim var, fakat acaba yaptıklarım yeterli mi? siz gun içinde neler yapıyorsunuz? mesela yurutece koyan var mi? islerimi yapmak için yurutece ya da mama sandalyesine koyuyorum, onun harici surekli oyun halindeyiz.