Merhaba anneler 18 aylık kızım var yemek seçen bir bebek her şeyi sevmiyor. Öğlen ne yedirsem diye düşünürken 1 çay kaşığı pirinç 1 çay kaşığı bulgur 1 çay kaşığı mercimeği koydum kaynattım. Dondurucuda öğünlük ayırdığım etler var iki haftada bir alıp kavuruyorum 4 5 parça kuş başı şeklinde poşetleyip atıyorum onları onu da ekledim blender yaptım yiyebilecegi kıvama gelene kadar çorba diyorum ama muhallebi kıvamında oldu yani. En son içine zeytinyağı ve ev yapımı salcamdan ekledim. Kızım çok sevdi hepsini bitirdi belki sizin bebişler de sever. ☺️