Nergis24 önceki postlarınızı da hatırlıyorum sizin. Anlamadığım bişey var doktor bekleyelim demiş neden bu kadar kendinizi yıpratıyorsunuz. Resmen kötü enerjileri üstününüze çekiyorsunuz. Çocuğunuzunla otizm ilişkisini biraz çıkarın kafanızdan. Doktorum illa ki verdiği tavsiyeler vardır onları deneyin biraz. Bence çocuğunuzun da bişey yok bu kadar büyütmeyin.