Bebeğim 42 günlük hala sarılığı geçmedi. İlk iki hafta değerleri 13leri gördü. Doktorumuz gözlemleyelim geçmezse sebebini araştıralım dedi. Geçen hafta gittiğimizde ise 9lara düşmüştü. Düşmeye başlamış 50. güne kadar bekleyelim sizinki büyük ihtimal uzamış sarılık dedi. Bizim gibi bu durumu yaşayan var mı nasıl geçecek? Çocuğumun yüzünün rengiyle elleri bambaşka hala gerçek ten rengini göremedik🥺