Ozdemm Merhaba, hayrli ve gecmis olsun öncelikle.
Ayni aylarda yaptırmışiz. Benim bebegim de 14 aylikken yaptırmıştım.
Bebegi 12 aydan küçük olup sunnet yaptıran annelerden hep acısı ağlamasi 1 gun sürüyor diye okumuştum.
Ancak bizimki oyle olmadı. Bilinçli olduğu için malesef o korkusu 1 hafta boyunca sürdü.
Ayni sekilde benimki de her çişi geldiğinde 1 hafta agladi.
Benimin için tek şanslı noktam yaz ayları olmasıydı, her çişi geldiğinde bezini çıkardım ve tuvalette yaptı çişini. Boylelikle korkusu hafifliyordu. Soğuk olmadığı için usumedi de.
Onun korktugu şey çişini yaparken beze değdiği için pipisi o histen korkuyor.
Cok üzerine gitmemek dikkatini dağıtmak ve rahatlatmak önemli
Eviniz sıcaksa ve imkanınız varsa bezlememeye çalışabilirsiniz
Bezlerken veya kremlerken mutlaka oyalayacak bir şarkı çizgi film falan acmak gerekiyor malesef. Veya oyalandigi bir oyuncak varsa o da verilebilir
Endiselenmeyin, korkusu tamamen geçici, bizimkinin 1 hafta sürdü çiş yaparken ağlamadı, 1,5 haftanın sonunda ise korkuları ve ağlamasi da bitmişti.
Tam manasıyla 2 haftaya normale döndü diyebilirim.
Tek sıkıntı, doktor korkusu kaldı. Doktor, hastane, eczaneden felaket korkuyor sünnetten beri.
Umuyorum ki o da düzelir zamanla.
Suan her seye rağmen yine de iyi ki erken yaptirmsiim diyorum ancak o dönem aynı sizin gibi çok yıpranıdigimi hatirliyorum. Az daha sabredin zaten birkaç güne sizinki de düzelecek eğer farklı bir sağlık sorunu yoksa..