Aliasilinannesi Hanis ben kullanıyorum çpkda memnunum piyasanın en iyilerinden biri zaten ayrıca ocean ımmunol ve d vt nide kullanıuorum
GokturkAlp Hanis hergün 1 çay kaşığı 4 yaşındaki çocuklar için. Yada iki günde bir, bir tatlı kaşığı.
ozge3747 Hanis Memnunum ama tadı çok kötü kızım hiç severek içmiyor tadı yüzünden başka markaya geçeceğim. Sade şekilde asla veremiyorum birşeylerin içine karıştırarak veriyorum
Scorpionesi Hanis biz de kullanıyoruz çok memnunuz,portakallı ve karışık meyvelisini kullandık,ikisini de çok sevdi kızım.21 ayligiz bu arada
Scorpionesi Hanis biz günde 1 tatlı kaşığı veriyoruz ama miktarını doktorunuza danissaniz daha sağlıklı olacaktır
Sefaserpil Hanis çok güzel şuan piyasaya göre en katkısız en doğal balık yağı gayet memnunuz biz oğlum 2 yasinda günde bı tatlı kaşığı veriyoruz