Candy1907 evet valla 4 kardeşiz biz en büyükleri benim benim bi küçüğüm ilgilendi 4 yasindakiyle ben 9 yasındaki kız kardeşimle ilgilendim ama insanın kendi çocuğu olunca zormus dedim ben zorluk çekmem ama çok çektim zorluk ama şükür allah sabır veriyo ya 😂