Doğum alışverişimde mustela ve sudocrem almıştım daha kapaklarını bile açmadım pimpirikli olduğum için sürekli bezini değiştirip poposunu yıkıyorum çiş olsa bile yinede kullanmam gerekir mi acaba sırf sürmediğim için birgün bezini açacağım kıpkırmızı bir manzarayla karşılaşacağım diye korkuyorum 3,5 aydır hiç olmadı ama, benim gibi pişik kremi kullanmayan var mı?