Çok geçmiş olsun canım Cumartesi test verdik eşim maalesef pozitif benim testim negatif geldi ama doktor büyük bir ihtimal sende pozitifsin dedi hafif boğaz ağrım var sadece eşim daha ağır atlatıyor eşim kendini odasına kapattı tuvalet banyomuz ayrı yemeğini eldivenle maskeyle kapıdan veriyorum bebekle sadece ben ilgileniyorum maskeli emziriyorum ilk iki gün hapşırdı burnu aktı çok şükür şimdi iyi oğluma test yapmadılar onlarda bişey yolmaz ateşlenirse 112 yi arayın dediler takipteyim inşallah tez zamanda atlatırsınız ,atlatırız 🙏😊