aybke Merhaba arkadaşlar,bebeğim 5 aylık sünnet yaptırmak istiyorum fakat hangi yöntemle yaptırayım karar veremedim Lazer diyen var klamps diyen var dikişliden şaşma diyen var sizce nasil bır yol izlemeliyim ?
Adeviyee aybke benim bebeğim de 5 aylık cumartesi sünnet olacak klipsli yaptıracağım bence klips daha estetik duruyor iyileşmesinde ki eksileri artıları bilmiyorum bilenlere ben de bakıyım
edsn1 aybke doktorların büyük bir çoğunluğu klempli yöntemi önermiyor klasik dikişli daha iyi diye duymuştum bebeğimi sünnet ettireceğim zaman çok araştırdım klasik yöntemle yaptırdık hatta 23 günlükken yaptırınca dikişi falan da olmadı