4 gün oldu başlayalı panik atak ve anksiyete için verdi doktor ama şikayetlerim aşırı arttı daha çok atak geçiriyorum aşırı halsizim ayağa kalkamıyorum yalnız kalamıyorum bacak ağrısı yaptı mide bulantısı çok kötü zaten :( ne zaman geçer bunlar bilen var mı ?