BEH Kızlar bebeğim 4ay 21 günlük gaz sancılarımız 3 cü ay bitti fakat huysuzlugu hala düzelmedi kalabalık ortam sevmiyor genelde aglıyor altı temiz karnı tok yinede agliyor başına gelen varmi nerede hata yapıyorum kendimi kötü hissediyorum bakmak zor gelmiyor sadece kuzum genelde gününü ağlayarak geçirdiği için üzülüyorum
Ipekk BEH benim kızımda öyle sanıırm huy yani bu .9 aylık oldu hala dışarda çoğu zaman ağlar huzursuz olur hoş evin içindede öyle ama mızmız yani. 🤕
Gizemmyigit BEH çarşıya avm ye gittiğimizde ağlamıyor çok güzel bakınıyor kızım ama insanların arasına girelim bakıp bakıp dusak büküp ağlıyor🤷🏼♀️ 4 ay 25 günlük.. yabancılık çekmesin diye de hemen hemen her gün dışarı çıkarmaya çalışıyorm üstelik