Merhabalar doğum yapalı 1 ay 25 gün oldu hiç dinmedi ağrım belimin her iki kenarı şiddetli bir şekilde ağrıyor kalkarken zor kalkıyorum sanki belimde damar atıyor damarım çekiliyor gibi bu durum ne zamana kadar böyle sürer ne yapmam gerek şu hastalık yüzünden hastaneye de gidemiyorum lütfen bildiklerinizi benimle paylaşın 🙏