Bebeğim 4 aylık. Sadece beni emiyor ne biberon ne emzik hiçbirisini almıyor bütün biberonları denedim bu ay nerdeyse hiç kilo almamış beni de sadece 1 dakika emiyor. Sağdım sütümü çok az 30 ml geliyor sadece bebeğim doymuyor her saat başı uyanıyor. Artık kaşık mamasına başlayayım dedim. Hangi mamayı tavsiye edersiniz ilk hangisi ile başlayım memnun kalanlar yada sorun yaşayanlar yazabilirse çok sevinirim