Simge_ aynen günde 3 kere açken içiliyor. Doktor ilacı yazınca sordum bi zararı olur mu diye “hayır olmaz aslında mide ilacı ama süt artırır” dedi . Seni çok iyi anlıyorım sen de doktoruna sor, tavsiye ederse bi kullan istersen. Rabbim bebişlerimizin rızkını. Bereketlendirsin sütümüzü artırsın 🌼