Uraz58 1 ay 6 günlük erkek prematüre bebegim var. İki ayağıda alçılı. Alçsınıda kakası bulaştıgı için sanırım değmiş ve idrar yolu enfeksiyonu olmuş buyüzdende uzayan sarılığı var. Nasıl bir yol izleniyor bilgisi olan aynı durum başına gelen oldumu?
yusufumyasemin Uraz58 her durumda aynı olmaz tabi ama benim büyük oğlumda vardı ve idrarını yaparken kızarır morarız ağlardı doktor sünneti önermişti kırkı çıkmadı bile sanırom yaptırmıştık rahatlamıştı
Canan_sezer Uraz58 bende yasadım aynısını idrar enfeksiyonu 15 gün yogun bakımda yattı ogljm altını sürekli defiştir ilaclarını ihmal etme ıslak mendil kullanma suyla temizle altını ben 15 gündür yapıyorum daha rahat suanda
Ikrazumra19 Uraz58 yani enfeksiyonu oldugunu tahlil yaptirip doktorunuz soylemedimi ina gire de ilac baslamasi lazim
Canan_sezer Uraz58 benim yattı 15 gün ve göstermediler bana daha 3 günlükte aldılar cok zordu Rabbım kimseyi evladıyka sınamasın o yüzden wmzir sürekli ara ara su ver verme dilekler ama enfeksiyon olan cocugq veriliyor iyide geliyor
yusufumyasemin Uraz58 bizim aklımızda yoktu sünnet doktor yönlendirdi enfeksiyondan dolayı , çok şükür iyide gelmişti