Bebeğim 26 günlük 3 gündür kakasını öok zor yapıyor altını açınca bacaklarını kaldırınca çok az yapıyor. Dr. Sabsimplex damla verdi ama çokta kullanılmayı tercih etmiyorum dedi iki defa verdim başkada vermedim.
Uyuyamıyor uyursada ıkınıyor çok ağlıyor masajda yapıyorum aynı durumlar
napıcam bu durumu yaşayan varmı