Selam kızlar 8 ay önce doğum yaptım 4 ayımda adet gordüm iki ay düzenli gününde geldi ama geçen ay 5 gün arayla adet oldum aynı adetten bi farkı yoktu 6şar güm sürdü ve ben bu ay adet oldum ama 4 gün sürdü ve lekelenme şekilde oldu doktora randevum var ama sizlere de sormak istedim başına gelen var mı