Tired_mom benim oğlumda da ilk günden beri var dr göbek fıtığı korsesi önerdi bütün memleketi dolaştım bulamadım tabi iki çeşit fıtık varmış bizimki içi boş hava olan fıtık o yüzden bir peçeteyle bastırdım bantla üste çıkmamasını sağladım şimdi bi tık daha iyia ma ağlayıp kendini sıkınca az çıkıyor yine bide herkes parayı beze sar bastır bantla 10 güne geçer diyor denemedm hala onuda son çare denicem gibi. Drumuz 1 yaşına kadar geçecek geçmezse cerrahi işlem uygularız dedi bakalım artık. Geçmiş olsun hepimize