Yunel benim kızım da 26 aylık, yaklaşık 15 kelimesi var anlamlı ama iki kelimelik cümle kuramıyor henüz. Doktorumuz 2 yaş kontrolünde birkaç ay daha bekleyelim daha sonra bir uzmana danışalım dedi. Ben bir sorun olduğunu hiç sanmıyorum, çünkü cümle kurma dışında hiçbir sorunumuz yok çok şükür. Ama 3 yaşına kadar cümle kurmazsa o zaman götürürüm tabii ki. Siz de biraz daha bekleyin bence. Bol bol iletişim kurun sohbet edin, kuklaları ya da bebekleri konuşturun evcilik oynayın. Masal anlatın, kitap okuyun. Ve mümkünse TV ve telefondan uzak tutun.