Merhaba anneler🙋♀️ bebegim 3 bucuk aylik yaklasik 1 haftadir memeyi cok kisa sure emiyo mesela onceden yarim saat falan emerdi simdi 5,10 dk emiyo ve birakip etrafi inceliyo tekrar veriyorum aliyo kendini geriyo birakiyo ve kisa sure emdigi icin de cabuk acikiyor aksam 4,5 saatte bir emmeye kalkan bebek aksam 2 saatte bir kalkti emme de hep ayni sekilde. Neden boyle yapiyo acaba ya cok endiselenmeye basladim biraz hiriltisi da var ilac kullaniyoruz burnunu surekli temizliyorum burnu tikali degil gibi ama neden boyle yapiyo bebegim anlamadim aksam da cok huzursuzdu acaba diyorum dis mi cikaracak eller surekli agzinda salyalari da akiyo ama erken degil mi dis icin kafam cok karisik 🤯 tecrubeli annelerimiz yardimci olursa cok sevinirim simdiden tesekkurler 🙏