Sezeryan olduğum 14 gün oldu karnım bayağı indi .ama hala çok hafif bir göbeğim var .tamamen eski haline ne zaman döner ya da dönecek mi ? Doktor kesinlikle korse kullanma dedi.hep uyardı ben de tülbentle bağladım çok dar olmayacak şekilde .iyi geldi ama tamamen düzelmeyecek diye korkuyorum bir de göbek deliğim genişledi normal mi bu durum düzeldi mi sizde ya da oldu mu ?