Adige3062 8.ayından itibaren sade kefir veriyorum. A101’den küçük şişeden alıyorum o ölçü olarak diğer markalardan biraz daha fazla sanırım. 1,5 yaşına kadar haftada 1 şişe içirdim sonra haftada 2 şişeye çıkardım. Hiç meyve eklemedim, öyle alışsın hep öyle içsin istedim.