Bukettt1 benm bebegmnde bi bacagında fazla bogum var.bizde usg cekildik cıkık yok. Ortaoediye yonlendi doktor onada gösterdik. Bacaklarını dümdüz uzatıp kontrol etti. Bende kendim sürekli bakıyorum ama bacak boyları aynı görünüyor. Deriyle ilgili birsey zamanla düzelir dedi. Yinede icim rahat değil🙁
İns sisinkide gecici birşeydir