Eytufe benim kızım 14-15aylıkken doğru düzgün yemeye başladı.o zamana kadar hiç zorlamadım, yediği kadar dedim.emziriyordum çünkü.ilk zamanlar ben de deliriyordum yemiyor diye.azcık önüne koyun yiyeceği yemekten.bi yandan o yesin bi yandan siz yedirin.kendiniz de yiyin oh oh ne güzelmiş diye.ben kendime yemek koyduğumda kızım yanıma geliyordu merak edip yiyordu hem de çoğu bebeğin yemeyeceği şeyleri.onu da deneyebilirsiniz aç olduğu zamanlar merak edip gelip yiyebilir.canınızı sıkmayın daha çok küçük ☺️