baderya melasya allah razı olsun inşallah bizde de öyle olur ya ek gıdaya başlayacağız artık ödüm kopuyor o zaman tamamen bırakır diye
Busuu baderya birakmaz benmkide yapiyordu herkes brakcak dedi cok direndm.yendim sukur birde benm sutum tazyikli geliyodu o ara o yuzdende istemiyordu eger sennde oyleyse 10-15ml sag oyle ver gogsunu