Merhabalar 1,5 yaşında ikizlerim var birisi seslerden çok korkmaya başladı. İlk başlarda cama tiklatmalardan korkuyordu sonra can da birini bile korkmaya başladı. Sonrasında diğer oda kapı seslerine korktu derken koridorun ışığını açsak korkuyordu. Ama iki gündür aynı odanın içindeyken hatta oyun oynarken kardeşi ağlasa bile korkuyor ve kapıya bakarak bize koşuyor. Muhtemelen kapının dışında onu korkutan birşeyler olduğunu düşünüyor. Başına böyle bir şey gelen oldu mu ve bu durumu nasıl astiniz