2,5 aylık oldu bebeğim ama doğum yaptığım günden beri emzirme ile ilgili problemim var
Önce kanallar açılmadı sonra kanallar açılmadı diye mastit olup sıtma geçirdim sonra süt gelmeye başladı ama yine yara oldu sağarak verdim emzirmeye devam ettim ama sürekli mastit olmaya devam ettim şimdide sütümden kan geliyor ve her emzirme sırasında canımın acısından gözümden yaşlar geliyor artık ne yapacağımı şaşırmış durumdayım böyle bir sorun yaşayan var mı?