Kizlar herkese günaydın öncelikle tüm annelirimize kolaylıklar diliyorum kizim 13 aylik olucak ⅔ haftadır yemek yememeye basladi özellikle kahvalti ettiremiyorum artik sinirlerim tavan yapti gecede uyumuyor 30 dk bi kalkiyor vucudum dayanmıyor uykusuzluğa neyse eskiden yoğurt olsa yerdi severek hic yokdan onuda birakti bu ara dismidir atakmidir şaşırdım annem ve komşum ikiside ayri ayri sen bi kac teklifden sonra hemen birakiyosun birakma gerekirse zorla yedir biz öyle yapardık dediler şaştım kaldım kendime yapilmasini istemedigim biseyi çocuğuma nasil yapicam zar zor yedirmeye çalışıyorum ama zorla agzini elimle tutarak falan yedirip çocuğa işkence yapamam dedim bende of benmi yanlis yapiyorum zaten 8 kg bisey kilosu yerinde olsw hic takmicam benim gibi çocuğu olanlar yemeyince alternatifiniz ne olyor birakiyormusunz yoksa zorlyormusuz yoksa baska değişik yemeklermi yapıyorsunuz 🥲😒