Birprensannesi12 Daha bir aylik olmadik bile yatirdigimda hep kafasi arkada korkuyorm boynu kirılcak hep geri atiyo kendini niye boyle yapiyo bu cocuk😀
Mom088 Birprensannesi12 demek istediğinizi anlamadım benim kızımda uyurken yat yatıp kafasını arkaya atıyor benim gibi 😀
Bellabells Birprensannesi12 bebeklerin klasik duruşu o.kafa geriye popo geriye bel içeriye doğru kıvrılır. Bu şekil seviyorlar demek ki 😂
Emirin_Annesi10 Birprensannesi12 benim oğlumda hep öyleydi zamanla düzeliyolar kendilerini öyle rahat ediyolar bence😊 ben göğsüme yüz üstü yatırırdım poposunu çıkarıp öyle uyurdu hep
Birprensannesi12 Mom088 yani böyle belini ice dogru alip kafasini arkaya göturuyo kucagimdayken de kafa hep arkada
Mom088 Birprensannesi12 bişeyi yoktur bence siz farklı şeyler hiç getirmeyin aklınıza ama doktorunuza sorun tabi
Birprensannesi12 Bellabells ayneb aynen öyle işte😀ama benim bidligim kucakta öyle olur yerine koyuyorum ordada aynisini yapiyo😆
Biscolataerkegim Kasları gelişmemiş kendini bir pozisyonda sabit tutamiyorlar en kolaylarina da anlattığınız şekil geliyor bebeklerin.