Fatmayuvali47 Kızlar Az önce Sağlık Ocağından Geliyorum Aşı için Ateşini ölçüyorum vücudu 37.8 başı da 36.6 Sizce neye dikkat etmeliyim ne yapayım iyi mi ateşi