F-mom hanımlar merhaba bebeğim 9 aylık ilk adımlarını atmaya başladı şu an 10.5 aylık yürüyor ama sürekli parmak ucunda bunun için ne yapabiliriz ?
Ahimess07 F-mom hiç bir şey kendi kendine düzelecektir bırakın bir sıkıntı yoksa istediği gibi yürüsün zamana bırakın çünkü biz ne yaparsak yapalım onlar istediğinde ve hazır olduğunda yapıyorlar her şeyi ☺️
Feraye_ F-mom benim oglumda oyleydi zmanla duzeldi ilk adim ayakkabisi aldim bazen evde giydirdim tam basmasi icin
ant331 F-mom düzeliyor canım onu dert etme. 9 aylıktan beri elinden tutup yürüttüğüm için çok tecrübeliyim. Yurutece koymak su bu onunla ilgili bişey değil. Zamanla oturuyor yürümesi de.