Asyadeniz ayına göre kilosu çok iyi o acıktığı için emmezki bebeklerin 4 aya kadar doyma içgüleri yoktur demişti doktorumuz ilk oğlumdan biliyorum dediği gibi oldu 4.ayında düzene girdi onlar anne kokusu için hep memede kalmak ister çişini kontrol edin yapıyorsa doyuyordur ayda 700 gr alması doğduğunu gösteriyor bence mamaya başlamayın