Arencik Merhaba anneler.. Oglum 1 yaşında doktorumuz inek sütü verebilirsin dedi ama nasil vermeliyiz ne şekilde verilmeli bilgisi olan var mi ? Biberonla verdim içti o şekilde mi verilmeli yoksa mamalarina falan mı katmaliyim
Dogavesultan Arencik bence vermeyin bizimde doktor kontrolümüz vardı geçen gün inek sütü hazır süt hiçbi şekilde verme dedi muhallebi falan yap ama direkt inek sütü verme dedi tabi yinede karar sizin anne sütü yoksa formül mama içir dedi