Tam 5 ay oldu ve hala geçmeyen göğüs yarası mastit her şeyi denedim hee şeyi doktorum bile şaşırdı geçmemesine çok yıprandın 6 aya kadar emzirmeye çalış bırak düzelirsen devam edersin dedi ama bunların düzeleceği yok göğüslerimde kocaman kendimden artık soğudum kimse anlamaz bu acıyı çevremdekiler 2 yaşına kadar emzir geçer biz neler çektik diyolar lafa gelince herkes konuşur tabi şimdi bunu okuyan emziren yorulan annelee dışlayacak beni biliyorum onlarada saygım var ama benim bünyem artık kaldırmıyor ömrümden artık ömür gidiyor hayatımda hiç bu kadar zorlanmamıştım çok işkence çekiyorum bildiğiniz emzirirken en son git hocaya okun nazardan olur dediler onada gidiceğim onuda yapıcağım bakalım ne olur bebeğimle ilgilenemiyorum, eşimle tarşıyoz hep psikolojim bozuldu artık Allah kimseye böyle ağrı çektirmesin çok zor……..😥