Prensesannesii34_ 7 ay olduk hala 0-6 ay olan damaklı emziğini emiyor . Damaksız daha iyiymiş diyorlar ağız yapısını bozmuyor vs. Damaklı tutan bebek damaksızı tutar mı . Damaklı dan devam mı etmeliyim ?
Fun Prensesannesii34_ biz 3 tane bibs marka emzik eskittik kauçuk olduğu için çok memnun kaldım bi çok anne de kullanıyo. Biz 13 aylığız sadece uyurken veriyorum artık. Bi yorumlarına bakın isterseniz
Prensesannesii34_ Bu emzik olayı ne zormuş 🤦♀️ Eczanelerde hep damaklı var bir tane damaksız bulabildim