Merhaba hanımlar 4 ay 7 günlük bebeğime kan ilacına başladık . Hemşire günde bir defa 7 damla dedi . Bugün verdim . Kusmugunda ilaç geldi . Bu normal mi acaba . Dokundumu veya fazla mı verdin acaba diye düşündüm . Bilenleriniz varsa yardımcı olursanız sevinirim .