esraskrdn Bebeğim 6ay 2gunluk oldu. Dün gece uyku eğitimine başladık. Çok zor bir geceydi. Uyku eğitimi vermek isteyenler birbirimize destek olarak eğitim verelim☺️
tubaozlu esraskrdn bende düşünüyorum 5,5 aylık bebeğim bgn başlamak istiyoeum hatta emerek uyuyo sık ıyanıyo gece bunu çözmek istiyorum bnden başkasında uyjmuyo hangi yöntemle deniyorsunuz ne kadar zamnada uyudu dün gece
Sena-bera-mira esraskrdn eğitimi siz mi veriyosunuz destekmi alıyosunuz bende p.tesi başlıycam inşallah
esraskrdn tubaozlu Dün başladık aslında biraz karışık. Yatır kaldır ve kim West uyguluyoruz. Dün gece 45dk kadar sonra uyudu. Ama kucağa alınca sakinleşmesi çok zaman aldı. Gece de 3kere yeniden uyutmak için o kadar zaman harcamisizdir. Uyandığında meme istiyor vermeyince çok zorladı. O uyuduktan sonra emzirme saatinde rüya öğünü şeklinde emzirdim.
tubaozlu esraskrdn evet bnde yayır kaldır düşünüyorum 6 aydan büyükler içinonu öneriyorlar . baya uzun sürmüş bn ağlamasına dayanamıyorum bi gecesi esime dedimki 2 kereden fazla emzirmeyecegim saat bası uyandı eşim aldı kucagında pıspısladı hamagına koydu hafifce salladı 1 2 dakıka yerüne koyduk daha sonra 3 kereden sonra sabaha kadar uyanmadı eşim çalısıyor çalısmasa onunla bu sekilde uyanmasını keserim ama gündüzlerimiz çok iyi şükür uyku aralıkları uyuması ama gece 12 den sonra 6 ya kadar saat başı kalkıyor
esraskrdn tubaozlu Emzirme işinde kararli olursanız faydalı olabilir. Eşiniz belki birkaç gün uykusuz kalır ama siz de biraz olsa rahatlarsiniz. Ac olmadıkları için emzik gibi kullanıyorlar memeyi 🤦
esraskrdn tubaozlu kusura bakmayın size cevap vermemişim. Kızımla uğraşmaktan hiçbir şeye zaman ayiramiyorum😔 Biraz sıkıntılı gidiyor malesef. Çok inat kızım. Her akşam isyanlarla uyuyor. Asla yatağına bırakılmayi kabul etmiyor. Çok zorlanıyorum. Gece hala çok kalkıyor. Kucağıma alıp sakinlestirip pispislayarak uyutuyorum. Tek iyi yönü emzirme işini saate bağladım. Her uyandığında meme vermiyorum. Uyuyorsa uykusunda alıp sakince yatırıyorum. Kendi kendine uyuma olayını başarabilir miyim emin değilim😔 uzun süredir yüzüstü yatırıyodum. En büyük sıkıntımız döndüğünde uyaniveriyor ve sırt üstü yatırdığımda çırpınıyor. Başarabilir miyiz hiç bilmiyorum🥺
ftsdmrhn esraskrdn emzirme işini nasıl saate bagladiniz acaba. Benim bebeğimde 4 aylık, akşam 8 de uyur, ama 22.30, 1-1.30, 3.30 ve 5-6 arası emmek için uyanır geri uyur.a Alışkanlık mi açlıktan mi bilemediğim için meme veriyorum,siz nasıl düzene soktunuz.
tubaozlu esraskrdn önemli değil bikaç gün gecince merak ettim bnde masıl giidyor diye bende başlayamadım henüz bakalım cesaret edemiyorum bnm kızımda aynı inat .o yuzustu dönünve uyanması kötü olmus ama zamanla geriyyumaua alısır taki kendi kendine uyumayı öğrenene kadar
tubaozlu esraskrdn evet bı kaç günse sonra düzelir diye umuyorum şimdiye kadar bütün uyanmalarında emzirdim uyuttum doktor diyorki midesi otomatık uyandırıyımua yemen gerekiyo diye geceleri uyanıyorlarmıs bakalım eşim işe başladı bu aralar cok yoruluyır kalkamıyor bikaç güne tekrar başlıcam 😄😄
esraskrdn ftsdmrhn Karnını doyurmak için mi yoksa emzik gibi mi emdigini anlarsınız. Benim kızım emzik gibi kullanmaya başlamıştı artık. Bende en az 4 saat geçtikten sonra emziriyorum. Geri kalan zamanlarda sakinlestirip geri uyutuyorum. Zaten aç olsa uyuyamaz. 5 6 saat bile emmese aç kalmaz bizimki. Siz çözersiniz açlık mi yoksa sakinleşmek için mi olduğunu
esraskrdn tubaozlu İnşallah ama öyle 1haftada çözülecek gibi değil. Siz de başlarsanız erkenden başlayın büyüdükçe bilinleniyorlar bizimki yataktan çıkmaya çalışıyor l🤦
tubaozlu esraskrdn diş döneminde benimki uygun zamnaı bekliyorum bnde birazda korkuyorum devamını getirebilirmiyim diye
esraskrdn Heenzaa Kızım deli gibi uykusu gelse de asla bulunduğu yerde uyumuyor. Çığlık ağlama başlıyor malesef 😔
esraskrdn tubaozlu Çok kararlı olmak ve inanılmaz sabır gerekiyor. Şimdiden çok yoruldum ama başladık devamı gelmeli. 6ay asisinda diş için daha var dedi Bizim hemsiremiz ☺️
tubaozlu esraskrdn bizimki bana benzedi erken çıkarmısım çook titzleniyo heln gecleri bakalım ,ınsallah devamını getirebilirsiniz
esraskrdn Nehirsi20 Nasıl uyutuyorsunuz şimdi? Gece çok uyanması var mı? Kendinizde o sabri görüyorsanız bir yerden başlamak lazım ama zor olduğu kesin🤦
Sena-bera-mira Nehirsi20 ben p.tesi danışman eşliğinde eğitime başlıycam inş.Oğlum daha sıkıntılı olduğu için ona eğitim alcam kızımada ben vericem
esraskrdn Sena-bera-mira Booolca sabır diliyorum. Çok zor bir süreç ben şimdiye pes ettim ama eşim dayan diyo. Yatır kaldır da bile asla sakinlesmiyo çok üzülüyorum kafam çok bozuk😔