homosapiens Benim bebegim 4.ay atak dedikleri seyi rahat atlatti diyen var mi bebegim 1.5 aylik simdiden korkmaya basladim
Hazalim homosapiens dur kuzum bizde 2 ayligiz ama hiç oraları düşünemiyorum wallla benimki hep ataklarda😄
Mom727272 homosapiens biz o ayaktayız şu an, çocuğun karakteri değişti diyebilirim. Usluydu yaramaz ve huysuz oldu. Uykuya aşırı direniyor, uyutma diye ağlıyor bagariyor. Ama uykusu olduğu için huysuz davranıyor. Umarım sizin rahat geçer.
Hazalim homosapiens ne olucak bu durum bilmiorum dün kontrole götürdüm doktor diorki salllanan hicbirseye koyma nasıl durucak bu çocuk anakucagi alicaktik vazgeçtik beklemedeyiz zararlı vs.dedi napicam bilmiorum 🤦
Cns1903 Hazalim ya sallama olayını bende cok arastırdım beyne zararı cokmuş 4 aydır hiç sallamadım ama maalesef kucakta uyuyo sadece
Hmyr27 irva ay hiç söylemeyin ya köçek oldum resmen ağlama krizlerine giriyor bı de sürekli ayağını ağzına götürme çabasında yapamayınca sinirlenip gene ağlıyor.🙄😅
Cns1903 Hazalim valla bizimki zıplayınca hemen sakinleşiyo bide onu deneyin isterseniz boynundan ve poposundan tutup cok olmamak kaydıyla zıplayın hemen duruyo
Mavismila Bence şimdiden antrenman yapın 4 ay 11 günlük oldu mama içmez oldu mızmız oldu uyku bozuldu düzen alt üst oldu kısacası inşallah çabuk düzelir
birfincantuzruhu homosapiens dün öğleden sonra bambaşka bi bebek oldu atak dönemine girdik ve ben 1 günde kafayı yedim resmen bide 35 gün sürüyormuş naparim bilmem
pandemibebegi birfincantuzruhu bizim de öyle 3 ay 23 günlük. Çok hırçın sürekli bağırıyor kucakta gezmek istiyor. Sizinki ne kadarlık
Yahmir homosapiens ben artık son günlerdeyim bu atağın ve çok rahat atlattım geceleri uyanmaz gündüzleri uyur bu düzen bozulmadı bizde ağlamadıda. Bide 35 günmüş ben 1 hafta falan sanıyordum hiç anlamadım bile atağa girdiğini 🤣geçen gün burda post açtılar işte atağın bitimine kaç gün kaldı hesaplanabiliyormuş oradan okudum 35 gün olduğunu 😁
Alp-kagan20 pandemibebegi ayyy bizde ay olarak ayniyiz mamayi icmek istemiyor kahvalti yaparken kucaga gelsin istiyo masada kim ne yiyosa agzina bakiyo bide sanki kendi veriliyomus gibi agzini aciyo😂😂😂 guluyorum ama guldugume bakmayin aglancak haldeyim aslinda
Yahmir homosapiens bence atakları düşünmeye gerek yok daha fazla stres yüklüyorsunuz kendinize sonuçta sonuna kadar devam etmiycek kendimizi strese sokmaya ne gerek var öpün bebeğinizi ve mutluluk 💓😃