heyipekto Evet biz doktorumuza sormuştuk su an 5.5 aylık kızım kıpkırmızı orası sonra kabuklanacak ve iyileşmeye başlayacak dedi Rabiameyra e
Maviinsan Rabiameyra Benim kızım da da öyle iltihapli gibi duruyor hatta ama geçicekmiş. Eğer o yer büyümeye devam ederse yani genişlerse sıkıntı oluyormuş.
Zeytin_cekirdegi Rabiameyra oldu canm şişti iltihap aktı doktor dedi silmeyin kendisi aksn dokunmayın dedi normalmiş aşının tuttuğunu gösteriyormş oplm şimdi 12 aylık geçti orası sadece jüçük bi kızrklık vaar o da zamannla geçer endişelenme sende
Mervemerveesk Rabiameyra evet normal, hatta kabuğun düşmesi baya zaman alıyor. Düşüyor tekrar kabuk yapıyor falan. Hatta içinden iltihap da akabilir endişe etmeyin çok normaldir
tombikdonerkankasiiskender Rabiameyra evet canım normal sivilce gibi olucak böyle misket gibi sonra kızarıp morarıp kabuk yapacak sonra normale dönüyo