Busra-97 benim oğlum 1 yaşında bu zamana kadar yapılan aşıların ikisinde ağladı.hemşireye sordum bana endişe etme yakan aşı var yakmayan var ondan dedi.son gittiğimiz aşıda hemşire biraz sıkı tut bu aşı yakıyor demişti ağlayıp sıçramasın demişti.baya ağladı o aşıda.normalde düştüğünde ,canı yandığında mızırdanıyor ya da ağlıyorsa endişe etme.