kaymakliekmekkadayifi keşke öyle yapsalar canım. Mesela ben doğum yapalı 6 ay 15 gün oldu kuzenim doğumdan sonra tetanoz aşısı oldun mu dedi hayır dedim sonra sağlık ocağındaki ebe ye yazdım aaa tamam canım müsait zamanda gel yapalım dedi. Siz yaptırdınız mı bilmiyorum da yapılıyormuş yani bunu bana kendisi söyleyebilirdi tekrar tetanoz aşısı yapacaz diye