Damlacelikk ben düzenli kullanmıyorum. Hic bir ilacı da düzenli vermedim bebegime. Güneş gördükce dısari cikartin bebisleri. En güzel d vitamini güneş ve kuyruk yağı. Doktorlarin da bir ilaci begenmemesine ayar oluyorum. Demiyolar ki su firma ile anlastım. Firmalardan neler neler hediye geliyor doktorlara. Her daim güvenmeyin doktorun dediklerine. Araştırın ona göre kullanın derim.