Merhaba iki buçuk aylık kızımın kakası beni biraz huzursuz etti. Başlarda macun kıvamında hardal rengi olan kakası şimdi rengi aynı ama nasıl anlatsam kakasını yaptıktan 5 dk sonra altını açıyorum bez emmiş. Galiba çok sıvı olduğu için öyle, günde 1 veya 2 kere avuç içi kadar leke bırakıyor aşırı da değil diye ishal diyemiyorum. Sizinki nasıl? Bir de sleepy 3numara kullanıyorum lastik izi bacaklarını kızartmaya başladı başka bir bez öneriniz var mı?