Melekler Ay kızlar bu türlü kendi odasında uyumuyor bizim yatağımızı istiyor hep yada sen de yanım da yyu anne diyor sizler nasıl alıştırdınız
Kelebekkk34 Melekler ben 6 aylık olunca uyutup odasına koydum, uyansa bile sağ sola bakıyor tekrar uyuyor
EslemEva_23 Melekler ben 2 aylık olduktan sonra kendi odasında uyuttum suan cok şükür bir sıkıntı yaşamıyorum bir kez yanıma aldım eşim nöbette olduğu için kızım rahat uyumadı yatağına bıraktım tekrar suan 9 ay 15 günlük miniğim ☺️
Akcabeytas Bu durumu yaşamadım ama kuzenim kızında yaşamıştı önce odasını benimsetti 1 hafta kadarda karı koca bebeğin odasında yer yatağında yattılar burda yatması gerektiğinin algısını oluşturmak için sizde bi öyle deneyin isterseniz
Melekler Akcabeytas bende öyle yapıyorum canm şimdi eşim odasında ben yanında uyuyorum demeyelim bakalım
Mduygum Benim oglum 6 aylik oldugundan itibaren odasinda yatiyodu son 1 aydir cok rahatsiz epilepsi dediler geceleri de nobet geciriyodu yanimizda yatiriyoduk nobetlero gecti 2 gundur odasina koyuyorum uyanip yanima geliyo anne kalk diyo 26 aylik
Melekler Mduygum hm çok geçmiş olsun canm şuan yanında uyuması normal tabi iyi olunca yine koyarsın odasına