Aa1 için rahat olsun benim kızım hep soluna yatardı solu resmen saç bakımından sıfırdi döküldü. Gören herkes anlıyordu ona rağmen kafası düzgün. Birde biraz genetikte işin içinde ailede varsa oluyor. Bizde babada var biraz. Doktorum öyle demişti. Bu aydan sonra yastıkta yatırmak zor canım. Artık hareketlenme dönmeniz. Paranı bebise harca çıngırak al yastık yerine 😃